Dawno temu, w odległej galaktyce, rozegrano mecz w grę, która przypominała siatkówkę. W meczu wystąpiły dwie drużyny: drużyna A i drużyna B. Mecz składał się z 10 000 krótkich rozgrywek. Każda rozgrywka kończyła się wygraną jednej z dwóch drużyn, za którą
zwycięska drużyna otrzymywała jeden punkt.
Plik mecz.txt zawiera zapis wyników kolejnych rozgrywek – jeden wiersz z napisem złożonym z 10 000 znaków A i B. Znak A oznacza, że rozgrywkę wygrała drużyna A, natomiast znak B – że rozgrywkę wygrała drużyna B.
Pierwszy set w meczu trwa do pierwszej rozgrywki, po której któraś z drużyn ma co najmniej 1000 punktów za wygranie dotychczasowych rozgrywek, natomiast drużyna przeciwna ma co najmniej 3 punkty mniej. Drużyna, która zdobywa w secie więcej punktów od przeciwnej,
wygrywa pierwszego seta.
Przykład: pierwszy set może się zakończyć wynikami: 1000:500, 997:1000, 1500:1497.
Wyniki 900:100, 999:1000, 1500:1500 nie kończą seta.
Podaj, która drużyna wygrała pierwszego seta, oraz ilość zwycięskich rozgrywek tej drużyny
ekodom.txt klienci.txt liczby.txt mecz.txt noclegi.txt pary.txt pokoje.txt
zwycięska drużyna otrzymywała jeden punkt.
Plik mecz.txt zawiera zapis wyników kolejnych rozgrywek – jeden wiersz z napisem złożonym z 10 000 znaków A i B. Znak A oznacza, że rozgrywkę wygrała drużyna A, natomiast znak B – że rozgrywkę wygrała drużyna B.
Pierwszy set w meczu trwa do pierwszej rozgrywki, po której któraś z drużyn ma co najmniej 1000 punktów za wygranie dotychczasowych rozgrywek, natomiast drużyna przeciwna ma co najmniej 3 punkty mniej. Drużyna, która zdobywa w secie więcej punktów od przeciwnej,
wygrywa pierwszego seta.
Przykład: pierwszy set może się zakończyć wynikami: 1000:500, 997:1000, 1500:1497.
Wyniki 900:100, 999:1000, 1500:1500 nie kończą seta.
Podaj, która drużyna wygrała pierwszego seta, oraz ilość zwycięskich rozgrywek tej drużyny